söndag 19 februari 2006

OS, dag 9: jaha.

"Men det är det ingen annan som vill, så Lill möter Lill och dom andra står still" kunde man sjunga, apropå finnarnas "nu tar vi nog guld"-tiondeplats i herrstafetten. Jag vet inte varför man skulle göra det, men kanske just därför.

Jag måste nog omvärdera min uppfattning om curling, i och med att det är det enda vi verkar kunna vinna. Herrarna välieriin, i alla fall. Dessutom lär det ju vara så spännande, på grund av att spelarna har mikrofoner så att man hör när de pratar med stenarna.

Min OS-rapportering blir bara mer och mer substantiell.

Uppdatering: 2-0 vinst över Kanada i ishockey! Jee!

1 kommentar:

enSam sa...

Läste just igenom de få poster jag inte hade läst. Det kändes som en halv roman.
Ingen är gladare än jag när OS slutar och du inte har det att skriva om. =)