måndag 20 februari 2006

roliga saker.

Bland alla andra roliga saker jag har gjort idag kan nämnas följande:
  • åkt ledstång. Fast ledstången får nog helt klart underkänt i åkbraighet.
  • köpt garn. Mitt plötsliga matlagningsintresse har svalnat ungefär lika hastigt som det flammade upp, och jag fortsätter nu min strävan efter att bli en riktig husmoderlig kärring med att börja virka en sjal.
  • beställt en alldeles för dyr, alldeles löjligt onödig limiterad utgåva av Lasses kommande samlingsalbum. Sådär apropå telefon, el- och tvlicensräkning. Och för att rättfärdiga paketet beställde jag en Rufus Wainwright-skiva också, för att nu vara på den säkra sidan.
  • gått in på ett kafé, tittat på bullarna och gått ut tillbaka.
  • och slutligen, tydligen också beställt en resa till Israel i påskhelgen. Mammas SMS med en begäran om att jag ska skicka numret till mitt SAS-kort, som jag inte har, skulle kunna tyda på det i alla fall.

Inga kommentarer: