tisdag 24 januari 2006

min stora förebild paris hilton...

Det här är första (och hoppeligen enda) gången jag refererar till Paris Hilton som förebild för något jag vill ha. Men jag blev totalt jag-måste-få-klippa-mej-sådär-typ-NU när jag såg en bild på henne, tagen under Sundance Film Festival. Det var inte denhär bilden, men denhär frisyren i alla fall:

Meen, eftersom naturen har belönat mej med så väldigt rakt hår [eh], så skulle jag nog se ut ungefär som Marge Simpson.

Helt apropå ingenting vill jag också be att få påpeka att Maggie Gyllenhaal ser ut som att hon är jättesnäll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
jag tycker dendär frisyren är platt och skulle behöva lite lockar!
din tillgivna//

delpheena sa...

hah. tänx, hon. det skulle bara gälla att tala lite snällt med pappa då ;)