söndag 22 januari 2006

spännande lördagskväll.

Nu ska jag berätta lite om min spännande lördagkväll. Jag kikade med ett halvt öga på P3 Guld-galan, som var rätt tråkig med nån tant som slängde ut dåliga skämt mot en fullständigt oförstående publik och man fick en flashback från högstadiet när Petter plötsligt dök upp från ingenstans. Ett av de få intressanta moment jag råkade se var när Norpan tog emot råsjuke Lasses guldmick. Och sen hörde jag lite av dendär låten Twinmind pratade om nån gång, om blod och vatten och sånt. Andra aktiviteter som jag sysslade med var att läsa åländska ordlistor (det är nästan lika roligt som att läsa serier), samt, hör och häpna, läsa recept! (Om någon har ett recept som innehåller bruna bönor, spit it out. Känn dej välkommen att kommentera även annars, till exempel om du är från Petalax, för jag känner ingen därifrån. Kommentarer är trevligt.)

Fast nu är det nån gubbe i svart läder som konståker, så I'm off. Eller, förresten, jag ska och hälsa på fångarna med ovan nämnda Twinmind. Men resultatet är detsamma: I'm off.

1 kommentar:

enSam sa...

Jag kan ett recept.
Du behöver:
1 burk bruna bönor
Lite pyttipanna.
Stekt ägg.

Stek pyttipannan i pannan(hehe) och garnera med stekt ägg.
Kasta bort bönorna.
Kan med fördel kryddas med salt.