fredag 27 januari 2006

smart drag, emma.

Man kunde kanske säga att det nog inte är världens smartaste grej ändå att ena dagen konstateras vara allergisk mot hund, och nästa dag åka hem-hem, där en uppmärksamhetstörstande Maja väntar. Men till mitt försvar kan jag säga att jag inte visste att hon skulle vara här. Och att allergiker borde tåla veteterrier (vad är pluralformen av terrier? terrierer skulle vara fräckt.)

Jaja. Om kvällens ESC-kval kan jag bara säga att fel låt gick vidare i alla tre fallen. Och att Jane borde fundera på att byta jobb.

Förutom att fundera över huruvida Jaana bar klänning eller överdel + oidentifierad underdel (tack, filmande finnar, ni är väldigt professionella), förvånas över hur b-aktiga b:n det ändå var i "Bye, bye, baby" och förtära en festmåltid värdig namnet, har jag också sytt om en kostymväst & tvättat. (Husmoderspoäng jovisst) Och nu ska jag strax åka och hämta Allrakäraste Syster och Partner in Crime från discot. De skulle ha 70-talstema, men klädde inte ut sig. Det, mina vänner, är äkta högstadieattityd.

Inga kommentarer: